Bewaar en beheer uw papieren en digitale
archieven via de online tool MyMerak.

Veilig, overzichtelijk én toegankelijk.

Uw voordeel

Makkelijk zelf beheren

Via MyMerak kan u zowel uw papieren als uw digitale data veilig beheren. U bepaalt welke medewerkers toegang hebben tot uw data via de online tool. Waar en wanneer u maar wilt, geniet u van een overzicht van al uw documenten.
Merak MyMerak voordeel beheren
Merak MyMerak voordeel wettelijk in orde

Wettelijk in orde

Aan de contracten die u als bedrijf afsluit hangen vaak wettelijke bewaartermijnen vast. Merak kan u adviseren over deze bewaartermijnen.

Veilig en betrouwbaar

Uw documenten worden bewaard in een beveiligde omgeving met weinig risico op diefstal, brand of waterschade. Veiligheid en betrouwbaarheid zijn een van onze kernwaarden. Alle Merak diensten dragen de ISO 9001 en ISO/IEC 27001 certificaten.
Merak MyMerak voordeel veilig en betrouwbaar
Merak MyMerak voordeel win tijd en plaats

Win tijd en plaats

Plaatsgebrek door het grote volume aan dossiers is een gekende kwaal van elk succesvol bedrijf. Indien u wenst, scannen wij uw documenten in en maken we ze digitaal beschikbaar via MyMerak. Minder werk voor u én meer ruimte voor de groei van uw onderneming.
MyMerakIsOnline